Vil du jobbe med anskaffelser og supply chain hos Norges største og beste fagmiljø?

Inventura AS vokser, og opplever stor etterspørsel etter rådgivning og bistand til alle former for anskaffelser og verdikjedeoptimalisering. Ikke minst har både offentlig og privat sektor fått øynene opp for behovet for digital transformasjon, og viktigheten av å prioritere bærekraft og samfunnsansvar i alle prosesser og prosjekter

Til sammen er vi nærmere 80 kompetente medarbeidere, over 40 av dem i Bergen. Vi er interessert i å snakke med deg som har erfaring med å effektivisere verdikjeder og gjøre anskaffelser, enten du er ganske tidlig i karrieren, eller har lang og bred erfaring.

Vi tror du har en mastergrad, og vi snakker gjerne med både jurister, økonomer og ingeniører. Du har sannsynligvis interesse for digitalisering og teknologi og liker å jobbe prosjektorientert og målrettet. Erfaring fra anskaffelser og kjennskap til Statens standardavtaler (SSA) er en fordel, men ikke et krav.

Som konsulent i Inventura får du brukt din faglige kunnskap og personlige kompetanse til å skape verdi for kundene. Vi bistår med alt fra store, strategiske prosjekter og anskaffelser, til operative innkjøp, kompetanseheving og omstillingsprosjekter hos våre kunder. Vi leverer lønnsomhet i alle prosjekter, skaper varig verdi for våre kunder, og bygger langsiktige partnerskap.

I Inventura får du stor frihet under ansvar til å forme din egen hverdag. Du vil jobbe sammen med engasjerte, hyggelige og faglig solide kolleger i tverrfaglige team, bestående av bl.a. jurister, økonomer, ingeniører og samfunnsvitere. Vi bryr oss om hverandre, og vi bidrar til hverandres vekst og utvikling. Vår verdi om å være raus etterleves i det daglige, og er en viktig rettesnor for hvordan vi er overfor kolleger, våre kunder og våre samarbeidspartnere. Dette, sammen med verdiene handlekraftig og nytenkende, er helt sentralt i vår hverdag og vår kultur.

Vi er opptatt av kontinuerlig å utvikle våre medarbeidere gjennom kompetansetiltak og verdiskapende aktiviteter for våre kunder. Hos oss får du raskt tillit og ansvar - og utfordrende arbeidsoppgaver. Inventura tilbyr konkurransedyktige betingelser og gode muligheter for faglig og personlig utvikling.

 

Om arbeidsgiveren

Inventura er spesialisten på å effektivisere og utvikle virksomheter med innkjøpsdrevne verdikjeder. Vi utvikler strategiske tanker og planer for våre kunder, omgjør dem til konkrete tiltak – og gjennomfører dem. Inventura leverer strategisk, operasjonell og regulatorisk rådgivning til kunder i alle bransjer, både i privat og offentlig sektor. 

I Inventura vil du møte dyktige kolleger i et tverrfaglig miljø med blant annet jurister, økonomer, ingeniører, IT-spesialister og samfunnsvitere. 

Inventura Bergen flytter sommeren 2019 til moderne og sentrale lokaler i Beddingen, Solheimsviken.